Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Αποθυμιά







Αποθυμιά


Στην εξοχή να σ’ έβρισκα μια μέρα που να βρέχει 
και να ‘ναι ο τόπος άβολος σπηλιάρι να μη βρίσκεις,
μήτε δεντρό για να σταθείς γη δέτη ν’ αποσκιάσεις. 
Ν’ αστράφτει ο Θιός και να βροντά να ρίχνει αστροπελέκι 
και να φοβάσαι αμοναχή για να ’ρθω από κοντά σου 
ν’ απλώσω το ρασίδι μου τσοι δυό μας να τυλίξει, 
να βγάλω το μαντήλι μου στον ώμο σου να ρίξω 
και το μεϊντανογέλεκο ζιπόνι να το βάλεις. 
Να σ’ αγκαλιάσω μην εργάς κρυάδα μη σε πιάσει 
κι τραχηλιά σου μη γραθεί κι ο κόρφος σ’ ανεδώσει. 
Και μέσα στ’ αστραπόβροντο και τη βοή τ’ αέρα 
η αναπνιά μας να σμιχτεί κι η εμιλιά να τρέμει. 
Κι αν βλαστημήξω τον καιρό να μη μου το πιστεύψεις
καντήλια τάσσω των αγιώ, μέσα μου, να μη βριάσει… 
Κωστής Φραγκούλης




3 σχόλια:

  1. yes!!! ειμαι το πρωτο ψωμι της ημερας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειχες δεν ειχες με συγκινησες... ευχαριστω!©

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θα μεθύσω με ρακή αν δεν την πίνω κούπες
    μα μέκανε ολομέθυστο το σ αγαπώ που μου πες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι ανώνυμοι να επιλέγουν το Όνομα/Διεύθυνση URL και μπορούν να αφήνουν κενό το δεύτερο πεδίο